sâmbătă, 22 mai 2010

Varza calita

Pare simplu dar nu este.
Daca nu o calesti destul nu e buna, daca o inmoi pasta iar nu e buna si nu mananca nimeni
Asa ca iei:
o varza, acra sau dulce (eu am luat dulce)
1 pahar bun de ulei
1 cutie de rosii in bulion sau 2 linguri de bulion gros de rosii
sare, numai daca e varza dulce si dupa gust
piper, boia, cimbru si foi de dafin cat va place
1 legatura de marar
Varza se toaca fideluta (daca e acra se spala in doua trei ape)

Se incinge uleiul intr-o cratita mare, se pune varza si se lasa sa se caleasca putin la foc mic acoperit si se mai amesteca din cand in cand.
Se adauga rosiile in bulion, un pic de apa, piper, boia si o foaie de dafin precum si mararul tocat marunt si se amesteca toate.

Eu tot in aceasta etapa am adaugat si cativa carnati afumati. Au farmecul lor.

Am transferat totul intr-o tava inalta si am dat la cuptor pentru o ora.
Gata.

Pofta Buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu