sâmbătă, 22 mai 2010

Ciorba radauteana

Pentru ca nu am mai mancat de mult o astfel de ciorba, m-am gandit ca ar fi timpul sa o mai prepar inca o data. Spun inca o data, pentru ca de cate ori nu stiu ce ciorba sa mai fac, fac o ciorba radauteana pentru ca se face usor si este delicioasa.

Am luat un pui intreg, l-am taiat bucati ca sa fiarba mai repede, mai aveam si doua oase de vita si le-am pus si pe ele pentru intensificarea gustului caci puii din comert au nevoie de ajutor pentru a face mancarea gustoasa, am luat si niste legume adica ceapa, morcovi telina si patrunjel si toate acestea le-am pus in oala sub presiune unde le-am fiert in jur de 40 de minute.

Dupa ce a fiert carnea, am strecurat ciorba printr-o sita deasa ca sa fie cat mai limpede,

am curatat carnea de pe oase, am indepartat pielita si am rupt carnea fasii.
Am luat jumatate de litru de smantana pentru gatit

pe care am amestecat-o bine cu zeama de la carne, cu grija sa nu se branzeasca si am pus si bucatile de carne inapoi in oala pe foc mic.

Am potrivit ciorba de sare si piper si am curatat si putin usturoi pe care l-am zdrobit si l-am pus in oala.
Se serveste cu ardei iute si fiecare isi acreste in farfurie cu zeama de lamaie sau cu otet.
Si usturoiul putem sa il lasam sa il puna fiecare in farfurie cand isi potriveste ciorba.

Pofta Buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu